Wednesday 28 August 2013

MSU MBBS yang dinantikan

tengok tajuk pun dah boleh agak kan?
haha

Pada hari Rabu,21 August yang lalu
aku sibuk 'kemas rumah' sebab pada hari jumaat,23 kami buat open house+kenduri kesyukuran+kenduri doa selamat+kenduri masuk rumah baru.

sambil kemas sambil wassap
wassap dengan ayin,groupmate kat palam
kami sama2 apply MSU for MBBS tapi dia pergi interview awal,aku interview lambat.
dia cakap,pihak MSU dah call dia and bgtau yg lulus untuk masuk MBBS!
i'm so happy for her!
then,aku tertanya tanya bila pulak MSU nak call aku ni.

tetiba,dalam pkul 10am mcm tu,
ringtone handphone berbunyi(Bautiful eyes-Taylor Swift)
tengok kat screen,
FROM MSU!!!!
ohhhmyyyy.........

aku pun angkat,
dan mcm yang disangka,
kak linda punya suara!!!
dalam hati hanya Allah yg tahu betapa lajunya hearbeat aku
ni mesti nak umum result boleh masuk ka tak boleh masuk ni!
time tu, suara kak linda mcm tak ceria ja, tone suspend gituuu
ya Allah!! lagi la berdebar
time tu mmg terketar-ketar dah.
'redha hani redha.jangan nangis jangan pengsan' monolog aku dalam hati dan otak!
jeng jeng jeng,
kak linda cakap aku lulus untuk kemasukan april 2014
*my heart skips a beat*
ianya macam mimpi.
haha

and my future housemate,Sarah, berkenalan waktu interview dan MET pun lulus jugak!
intake april 2014 sama denganku
Alhamdulillah
memang dah agak dah Sarah wajib lulus punya. haha
Hye Sarah!



bayangkan,interview aku memang~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
i was like...........
its a miracle
kuasa Allah
ada hikmah disebaliknya

sekian.


1 comment:

  1. salam..boleh saya tahu berapakah processing fee mbbs msu? mse register kene bayar berapa ye? ada intake september 2014?

    ReplyDelete