Wednesday 28 August 2013

Human Resource di Uitm

post sebelum ni about medic
tetiba HR pulak
why?

well,
UPU haritu aku dapat HR dekat UiTM
intake september 2013
MSU MBBS pulak,
intake April 2014
8 bulan gap!!

so,
aku decide nak masuk HR dekat Uitm dulu
just for a semester
nak belajar sambil enjoy sambil cuci mata  otak dan lain-lain niat di hati.

macam wasting of time kan?
tapi pengalaman lebih berharga
elok apa ambik HR
at least aku belajar something new
dari darjah 4 sampai habis asasi semua blajar subjek sains
now peluang aku untuk belajar benda 360* lain dari sains!
apa salahnya?

and mesti ada hikmah aku dapat medic tahun depan.
jangan down-kan aku dengan cakap 'you're wasting your time,money,energy bla bla'
banyak betui orang melayu otak negative.
and
mesti ada hikmah aku dapat HR kat uitm!

susah betui nak jumpa orang melayu yang bagi semangat kat orang melayu yang lain
poor malays




1 comment:

  1. hai awak. assalamualaikum. saya bekas palam jugak dulu. sama batch dengan awakla :) ada apply msu jugak utk intake APRIL 2014. baru je amik MET time 28 aug haritu. result tgh tggu lagi. tapi kan awak, setahu sy, kalau budak yg masuk MBBS april kena masuk kelas persediaan 6 bulan kat msu. masuk maybe oct ni. ke saya yg silap? risau jugak, sebab saya tak pergi pun yg rsult UPU tu. orang msu tu kata ape lepas dia bagtau awak lulus MET tu?
    harap balas :) thanks!

    ReplyDelete