Wednesday 4 September 2013

Pendaftaran Uitm Merbok,Kedah part 3

sebenaqnya,
MDS kat puncak alam menyeronokkan
tapi time menjalani orientasi itu yang membebankan
lepas habis orientasi,
nnti mula la rindu itu ini
its fun actually
di sini la mental anda akan breakdown dan anda cuba untuk mengawalnya,
di sini la homesickness berleluasa dan anda kena cuba menghadapinya
dan banyak lagi perkara positif anda akan dapat apabila melalui saat MDS.

back to the story i wanna talk about *baca balik title post aku*

nak start dari mana ya?
okay

time makan tengahari,
aku tak da selera
tak senyum langsung!
and i said : nanti lepas orientasi adik okay la, time orientasi ja yang tak best,nasib baik 4 hari"

lepas makan,

parents hantar aku balik ke bilik dan meninggalkan aku untuk berdikari mcm biasa
then aku kemas barag2 aku sikit,

pukul 3, semua penghuni taman siswa berkumpul kat tengah2 untuk tunggu bus
perghhh panas bahang habaq hang
sabaq ja la kan

seterusnya,

apabila kami sampai di kampus uitm,
kami dibawa ke dewan mini dimana MDS kami akan berlangsung.

masuk je dewan,

wah sejuknyaaaa,
kerusi disusun atur dengan baik,
then smua ambik tempat masing2
sangat sikit jumlah kami!
siswa mmg nmpak mcm hampir pupus

petang tu hujan,
so kami solat di surau terdekat
best,
sejuk
aman damai

taklimat taklimat taklimat

tapi semua taklimat BEST!
serious BEST! tak boring, lawak, terbaik!

hari pertama habis dalam pkul 11 mcm tu

time sampai ke taman, kami ada taklimat ringkas dekat ruang santai taman perumahan kami about sesi esok
then kami balik ke bilik dengan separuh letih.

hari ke-dua,tiga,empat.

taklimatttt je memanjang tapi sumpah best

makanan?

alhamdulillah
sedap tak terkata!
seriously
semua sedap sangat!!!! sangaaaaaat!!!!!!
and masa makan tak tergesa gesa huru hara pun
relaxxxx beb







*

sambungan nnti. nak tidoq dlu. ngntuknya. zzzzzz

sorry

No comments:

Post a Comment